سوالات متداول

نحوه فعالیت فروشگاه اینترنتی دکتران کالا به چه صورت است؟

فروشگاه اینترنتی دکتران کالا با همکاری شرکت های تولیدکننده و واردکننده تجهیزات پزشکی و فروشگاه های اینترنتی معتبر، کالا‌های پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، کلینیکهای زیبایی، بیمارستانی و مراقبتی را بصورت اختصاصی فقط برای پزشکان و دندانپزشکان محترم و گروه پیراپزشکی در سایت خود با تخفیفات ویژه به فروش می‌رساند که قیمت بخشی از این کالاها، به دلیل نوسانات بازار در سایت درج نشده است..

کالای مورد نظرتان را در سایت دکتران کالا چگونه جستجو کنید؟

کالاها و تجهیزات پزشکی موجود در سایت، همگی در بخش‌هایی مجزا دسته‌بندی شده اند و شما می توانید با ورود به هر دسته، از تنوع کالاهای موجود در آن دیدن کنید. همچنین در قسمت جستجوی سایت نیز می‌توانید نام برند یا محصول مورد نظرتان را درج و سپس گزینه‌های موجود در سایت را مشاهده نمایید.

روش‌های استعلام قیمت هر کالا به چه صورت است؟

جهت استعلام قیمت می‌توانید با یکی از راه‌های ارتباطی با کارشناسان فروش ما تماس گرفته تا با ارائه کد کالای مورد نظرتان، قیمت آن محصول به شما اعلام گردد.شما می‌توانید در صفحه‌ی مربوط به آن کالا، پس از درج شماره تماس خود، گزینه ثبت درخواست سریع را انتخاب نمایید. همکاران ما طی تماسی، اطلاعات و قیمت آن محصول را به شما اعلام خواهند کرد.

نحوه خرید هر کالا چگونه است؟

نحوه خرید در فروشگاه دکتران کالا به دو صورت انجام می گردد :1)خرید مستقیم از فروشگاه دکتران کالا 2)خرید از فروشگاههای فروشنده کالا.

در خرید مستیم از فروشگاه دکتران کالا خریدار بعد از خرید کالا وارد بخش تسویه حساب می شود و بعد از پرداخت فاکتور، کالای مورد نظر از طریق تی پاکس در کمتر از 48 ساعت به دست خریدار می رسد. در صورت خرید کالا از سایر فروشنده ها خریدار به سایت مورد نظر انتقال داده می شود و مستیم از فروشنده مورد نظر کالای خود را دریافت می نمایید.

فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی دکتران کالا

دکتران کالا اولین فروشگاه مرجع اختصاصی گروه پزشکان، دندانپزشکان و پیراپزشکان با ایجاد دسترسی آسان گروه پزشکی به انواع تجهیزات پزشکی و بیمارستانی با کیفیت  که مورد تایید اداره کل تجهیزات پزشکی ایران نیز می باشند، با تعداد زیادی از تولیدکنندگان و واردکنندگان معتبر شرکت لوازم پزشکی و فروشندگان معتبر اینترنی همکاری کرده و طیف گسترده ای از محصولات و خرید ابزار پزشکی را به صورت مستقیم و بدون واسطه، با قیمتی مناسب در فروشگاه آنلاین خود عرضه می کند.

فروشگاه اینترنتی دکتران کالا،  مجموعه ای از انواع تجهیزات بیمارستانی اتاق عمل، تجهیزات پوست و مو و کلینیکهای زیبایی، تجهیزات آزمایشگاهی،  تجهیزات هتلینگ بیمارستانی، تجهیزات پزشکی تخصصی، تجهیزات پزشکی زنان و زایمان، دستگاه ها و تجهیزات تصویربرداری پزشکی،  تجهیزات فیزیوتراپی، توانبخشی و کاردرمانی،  لوازم پزشکی زیبایی،  تجهیزات دندانپزشکی، لوازم مصرفی پزشکی و بیمارستانی را در یک فروشگاه آنلاین گرد هم آورده تا پزشگان عزیز با مشاهده ی کالای پزشکی مورد نیاز خود، اطلاعات لازم در رابطه با کالا (شامل قیمت، توضیحات کلی و مشخصات فنی کالا، کشور تولید کننده و رزومه ی برند مورد نظر ) را دریافت و با مقایسه ی آن در بازار رقابتی حاضر، راحتی و اطمینان در خرید تجهیزات پزشکی بیمارستانی و آزمایشگاهی را با ما تجربه کند